U bent hier

Nieuws

Van

Tot

Zorgen om afbouw zorg

Een vrouw heeft geen vertrouwen meer in WIJ en vraagt zich af of ze op een andere manier een indicatie voor de jeugdhulp van haar zoons kan krijgen.

Grens zorgt voor onduidelijkheid

Een vrouw laat weten dat haar gasten -ondanks de uitkomst van een eerdere klacht- toch weer een parkeerboete hebben ontvangen.

Lang aan het lijntje

Een echtpaar dat graag een strook grond naast hun huis wil kopen, krijgt pas na 16 maanden duidelijkheid van de gemeente of dit kan.

Informatie bij gemeente schiet tekort

Een man wordt van het kastje naar de muur gestuurd als hij kwijtschelding van de kosten voor zijn gehandicaptenparkeerkaart wil aanvragen.

Geen prettige toon

Een vrouw mist maatwerk en empathie in de brieven die ze van de sociale dienst heeft ontvangen.

Jaarverslag ombudsman: "Neem inwoners mee!"

Het jaarverslag 2022 van de ombudsman is klaar. Hierin leest u wat opviel bij klachten over de gemeente Groningen, Stichting WIJ en het Noordelijk Belastingkantoor.

Duidelijkheid komt laat

Een stichting klaagt dat de gemeente geen duidelijkheid geeft over wat de nieuwe regels voor het aanbieden van grofvuil bij de afvalbrengstations voor de stichting betekenen.

Overlast niet goed in kaart

Een stel klaagt dat de gemeente niets doet met hun overlastmeldingen over de fietscrossbaan achter hun woning.